Cees studeerde marketing in Amsterdam en Communicatiewetenschap in Nijmegen. Na diverse functies in de marketing specialiseerde hij zich in communicatie. Hij heeft een brede scope, variërend van corporate positionering en identiteitsontwikkeling tot strategische en tactische communicatievraagstukken. Hij adviseert en begeleidt grote en kleine bedrijven, overheden en andere non-profit organisaties die een plek willen veroveren in de hoofden en harten van hun belangrijkste doelgroepen. Zijn deskundigheid strekt verder dan alleen de externe communicatie. Hij heeft ook veel ervaring met interne communicatie bij majeure veranderingen in organisaties en internal branding, als interim-manager en als adviseur. Hij werkte eerder bij Ernst & Young en KPMG als communicatiemanager.
Rob is gespecialiseerd in reputatievraagstukken, corporate positionering en crisiscommunicatie. Hij begeleidt en adviseert overheden, profit- en non-profit organisaties bij het ontwikkelen en vaststellen van hun communicatiestrategie vanuit de mede door hem ontwikkelde D&A-filosofie. Na verscheidene opleidingen, waaronder de Lerarenopleiding (HBO) en de communicatieberoepsopleidingen A,B,C, en D, heeft Rob ervaring opgedaan als trainer/docent in onder andere het communicatieonderwijs. Voorts was hij werkzaam als communicatiemanager bij de VVAA-groep, de grootste zakelijke dienstverlener voor artsen en para-medici in Nederland. Voor Van der Hilst communicatie- opleidingen vervult Rob een gastdocentschap en treedt hij op als examinator voor de opleiding op beroepsniveau D (Communicatiemanagement).
Aad Jan Roos is een veelzijdige strategisch communicatieadviseur met ervaring in corporate communicatie, perscontacten en woordvoerderschap. Hij weet hoe relaties en media effectief kunnen worden beïnvloed om een bedrijf of organisatie optimaal te profileren. Daarnaast is hij gespecialiseerd in tekstschrijven, schrijftrainingen en interview coaching. Hij is vertrouwd met uiteenlopende bedrijfssectoren, zoals de industrie, ICT, zakelijke en financiële dienstverlening.
Aad Jan begon zijn carrière als dagbladjournalist, waarna hij zich verder ontwikkelde in communicatie en marketing. Vervolgens was hij onder andere werkzaam als bedrijfsjournalist bij tankopslagbedrijf Van Ommeren en als PR Manager bij Festo (productieautomatisering). Aan bureauzijde adviseerde hij cliënten als Aon, Ernst & Young, Logica, Bosch en Erasmus Universiteit Rotterdam. Vervolgens was hij enige jaren perswoordvoerder bij advocatenkantoor Loyens & Loeff en communicatieadviseur bij Lely (agrarische technologie).
Diana is een ervaren en inspirerende communicatiemanager met jarenlange (internationale) ervaring op het gebied van interne communicatie, internal branding, verandercommunicatie en change management. Haar kracht is het verbinden van organisatie en medewerkers. Zij is sterk in veranderprocessen en weet het beste uit mensen te halen.
Diana heeft voor organisaties gewerkt in verschillende branches: Schoonenberg Hoorcomfort, Ernst & Young, ING, Rabobank, Woonstad Rotterdam, Eneco, Autobar Holland, Zorgwerk Uitzendbureau.
Haar achtergrond is NIMA PR A en B en NIMA Marketing A en B. Daarnaast heeft zij in 2012 haar Master of Brand Management bij Rik Riezebos/EURIB gehaald met als afstudeerrichting internal branding.
Monique is een professionele marketing & communicatie adviseur. Een allround & hands on specialist in zowel offline als online communicatie met een focus op het behalen van resultaat. Zij biedt geïntegreerde marketing voor merkpositionering, corporate identity, omzetgroei, vergroten naamsbekendheid en doelgroepsegmentering en ontwikkelt en onderhoudt websites en -shops en verzorgt het social media en emailmarketing beleid, PR strategie, media inkoop, emailmarketing, mediacampagnes, productlanceringen, retail marketing en organiseert vele typen events.
Monique begon haar carrière bij het beursgenoteerde Dun & Bradstreet waar zij als major accountmanager werkte. Ze vervolgde haar carrière als marketing & communicatie manager bij de credit management bedrijven Dun & Bradstreet, Intrum Justitia en Experian die zij succesvol als marktleider en kennishouder positioneerde.