Goede interne communicatie is een voorwaarde om individuele en organisatiedoelen te verwezenlijken (zeg maar je werk kunnen doen), om de organisatie te ondersteunen bij het doorvoeren van veranderingen en om de betrokkenheid van medewerkers te vergroten. Betrokken medewerkers zijn bereid een stapje harder te zetten, presteren daardoor beter waardoor de organisatie ook beter presteert.
Interne communicatie is niet alleen een verantwoordelijkheid van de afdeling communicatie. Iedere medewerker, leidinggevende, manager en bestuurder heeft een belangrijke rol in dit proces.
Daar is onze advisering dan ook op gericht: kijken naar het hele proces. Met andere woorden door niet alleen middelen te optimaliseren, maar ook te zorgen voor aansluiting op de strategie en verankering van ieders rol en verantwoordelijkheden.
Wij helpen uw organisatie met
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over Interne communicatie..
contact opnemenVisie ontwikkeling in de Medisch Generalistische Zorg in de verstandelijk gehandicapten sector. 13 organisaties bundelden de krachten voor het ontwikkelen van een visie op de toekomst.
Lees verder