Slim communiceren om organisatiedoelstellingen te verwezenlijken

De communicatiestrategie van een organisatie moet er voor zorgen dat een speciale plek verworven wordt in de hoofden en harten van de doelgroepen. Hoe strakker de communicatiestrategie, hoe groter de kans op het bereiken van de communicatiedoelen. De communicatiestrategie van een organisatie kent de volgende onderdelen:

  • Organisatiestrategie als basis
  • Gewenste positionering
  • Kernboodschappen
  • Doelgroepen met bijbehorende communicatiedoelstellingen
  • De keuze en inzet van communicatiemiddelen
  • Structuur en organisatie van de communicatie

Interesse?

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over Communicatiestrategie..

contact opnemen
R-net

R-net

Een strategische communicatieplan voor R-net; een netwerk van hoogwaardig openbaar vervoer in de randstad.

Lees verder

Van Dantzig Communicatie Partners maakt gebruik van cookies

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring. Meer informatie in de disclaimer en privacyverklaring.

cookies accepteren