Communicatiehulp bij een calamiteit of crisis

Als er iets aan de hand is waarbij publiciteit dreigt. Een crisis of calamiteit. Van Dantzig Communicatiepartners kan op verschillende manieren helpen bij crisiscommunicatie.

Deze hulp kan bestaan uit:

  • 24/7 bereikbaar en beschikbaar voor advies, ondersteuning en uitvoering
  • Opstellen tactisch/strategisch advies
  • Begeleiding en ondersteuning directie, woordvoerder en afdeling communicatie
  • Voorbereiden directie en woordvoerders in omgaan met pers en lastige vragen
  • Media- en presentatietraining
  • Opstellen van kernboodschappen en Q&A
  • Opstellen van persverklaringen en persberichten
  • Voorbereiden en organiseren van persconferenties bij crises
  • Opstellen van teksten t.b.v. brieven en e-mails aan stakeholders en betrokkenen
  • Berichtgeving via social media en website
  • Monitoring berichtgeving (online en offline)
  • Ondersteuning bij verzending persinformatie en/of informatie naar betrokkenen/stakeholders

Deze ondersteuning kan op ad hoc basis, zodra zich een crisis voordoet. Maar dit kan ook in de vorm van een contract of abonnement. Hierbij is de organisatie verzekerd van 24 uur, 7 dagen per week advies en ondersteuning tijdens calamiteiten.

Interesse?

Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over Crisissupport..

contact opnemen
Kemira

Kemira

In samenwerking met Falck Risc heeft Van Dantzig Communicatiepartners een crisiscommunicatietraining verzorgd voor Kemira Rotterdam BV.

Lees verder

Van Dantzig Communicatie Partners maakt gebruik van cookies

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacyverklaring. Meer informatie in de disclaimer en privacyverklaring.

cookies accepteren