In de markt van iedere organisatie gebeurt veel. Ben je als organisatie echt betrokken bij je markt, dan hou je die ontwikkelingen bij. Niet alleen om de profilering in het kader van Thought Leadership te kunnen doen, maar ook om bij bepaalde ontwikkelingen niet op nul te beginnen op het moment dat communicatie erover gewenst is. Issuemanagement is het bijhouden van communicatiedossiers op relevante onderwerpen om op de juiste momenten de juiste communicatie te kunnen doen. Dat helpt bij de inhoud van de communicatie, maar de snelheid en gedegenheid van communiceren draagt ook bij aan de reputatie van de organisatie.
Van Dantzig Communicatiepartners helpt bij het communicatiever maken van de organisatie, ook op inhoudelijke dossiers. De aanpakken hiervoor variëren en zijn afhankelijk van de behoeften van de organisatie.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over Issuemanagement..
contact opnemenOngewenst en ongepast gedrag krijgen steeds meer aandacht. Integer gedrag van alle medewerkers is een belangrijke pijler voor de reputatie. Daarom ontwikkelde VDCP dilemmatraingingen.
Lees verder