Als je ergens verstand van hebt, dan mag je daar best over communiceren. Veel (professionele) organisaties lopen voorop in kennis over specifieke onderwerpen. Dat kunnen vaktechnische onderwerpen zijn, maar ook ontwikkelingen in de branche of in de sector waar men nu eenmaal meer dan het gemiddelde publiek mee bezig is. Het effectief en doelgericht etaleren van deze kennis kan leiden tot wat in het Engels zo mooi heet: thought leadership. Met gekozen onderwerpen ontwikkelen van visie en meningen, het doen van onderzoek en daar actief over communiceren met media en andere doelgroepen van de organisatie. Het geeft inhoud aan publiciteit en zorgt voor goede associaties in de beeldvorming over de organisatie met inhoudelijke onderwerpen.
Een uitgekiende PR strategie helpt bij het profileren van de organisatie op de juiste onderwerpen.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over Thought Leadership..
contact opnemenOngewenst en ongepast gedrag krijgen steeds meer aandacht. Integer gedrag van alle medewerkers is een belangrijke pijler voor de reputatie. Daarom ontwikkelde VDCP dilemmatraingingen.
Lees verder